10 Mayıs 2016 Salı

Nisan Ayında Okuduklarım ve Mayıs Ayında Okunacaklar || 2016

Yine burada uzun zamandır bulunmamamı kendimce mantıklı nedenlerin arkasına sığınarak açıklıyorum ve artık bu faslı geçeceğim çünkü ben de sıkıldım! 
Ve eskiden hep aynı tür şeyler yayınlamaktan kaçınırken, şimdi sadece her ay ne okuduğumu paylaştığımın da farkındayım. Tabi ''Sadece farkında olmakla kalmışsın, bir şey yaptığını görmedik!'' diyorsanız, haklısınız efendim. Ama bazı şeyleri yoluna koymak adına uğraşıyorum! 

Neyysee işte, bayadır bir şeyler yazmayınca yazdıkça yazasım geliyor. Adamakıllı kitap yorumu yapamayacağımı da bildiğimden hal böyle oldu. ''Adamakıllı kitap yorumu yapamamak''tan kastım nisan ayında sadece iki kitap okumuş olmam. 

Okuduğum kitaplardan biri George Orwell'ın Bin Dokuz Yüz Seksen Dört'ü , diğeri ise Stefan Zweig'ın Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu . 
Bu aralar  kafayı iyiden iyiye takmış olduğum yazarlar, ve bu yapıtlarını da gerçekten çok sevdim. Yazarların okuduğum kitaplarını topluca ele aldığım bir yazı yazmak istiyorum. ve bu ay okuyacağım bir kitap ile Bin Dokuz Yüz Seksen Dört'ü kıyaslayacağım bir yazı da yazma gibi bir fikir var aklımda. 

Mayıs ayında okuyacaklarıma gelelim şimdi de. Her ne kadar nisan ayında iki kitap okumuş olsam da, mayıs ayına umutla bakıyorum! - Ayın onuna geldik henüz bir kitap bitirdim diğer bir kitabı yarıladım fakat olsun, umutluyum -

Aslında bu kitapların ismini buraya yazmamın sebebi de, hem ''Bak bir kere yayınladım, hadi Nisan zorla kendini'' imajı yaratmak zihnimde, hem de ne tarz kitaplar okuduğum hakkında, belki de daha önce görmediğiniz kitaplar hakkında fikir sahibi olmanız. Yorumlarını yapamıyorum, bari göstereyim diye düşündüm yani, ne yapayım. 


  • Franz Kafka- Dava
  • Judith McNaught - Koru Beni
  • Karl Marx- Kapital -manga-
  • Aldous Huxley - Cesur Yeni Dünya
  • Stefan Zweig - Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat
İşte mayıs ayı için hayaller böyle oldu, bakalım sonuç ne olacak. (OKUYAMADI)
Eğer bu aralar ne okuduğunuzu, favori kitaplarınızı ya da herhangi bir şeyi benimle paylaşmak isterseniz çok mutlu olurum, görüşmek üzere ! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder